محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی

سونو گرافی هفته 34

1393/6/1 21:27
نویسنده : مامان فاطمه
144 بازدید
اشتراک گذاری

تو این هوای خیلی خیلی گرم تابستون که نفس کشیدن برا آدم های عادی خیلی سخت و دشواره برا من که تقریبا آخرای ماههای بارداری رو دارم سپری می کنم خیلی سخت شده ولی نازدانه من به خاطر تو همه چیزو تحمل می کنم. ساعت 3 و نیم عصر قرار بود برم سونو گرافی مثلا نوبت داشتم اما 3 ساعت تمام تو نوبت ایستادم تا بالاخره نوبتم شد...امروز روز پزشک بود، امیدوارم یه روزی پسر من هم پزشک بشه .یه پزشک خوب و مهربون..مگه نه مامانیمتفکر.

اندازه وزن نازدانه من: 2136 گرم

بزرگترین قطر سر نازدانه من: 83.44میلی متر

دور سر نازدانه من: 300.74میلی متر

دور شکم نازدانه من: 285.73میلی متر

طول ران نازدانه من: 62.75 میلیمتر

تازه دکتر بهمون گفت که پسر من سرش بالاست.. ایشالا که همیشه سرت با غرور و افتخار بالا باشه

آرامآخی نازی فک کنم مامانی، هنوز خیلی کوچولوییمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (3)

میلاد اهورا
1 شهریور 93 22:27
سلام وب عالی داری کاملترین مجموعه دانستنیهای دوران بارداری دانلود از طریق فروشگاه اینترنتی اهورا به آدرس زیر: daramadinternet.rozblog.com موفق باشید میلاد اهورا مدیریت فروشگاه اینترنتی اهورا
الهام
2 شهریور 93 10:56
خدا روشکر که همه چیزش عالیه مخصوصا وزنش خیلی خوبه با این حساب یه پسر توپل و مپل و خوردنی میاری فاطمه عزیز مرسی الهام بالام ...خیلی دوست دارم ببینم چه شکلیه..فکر می کنم رهام جان شبیه خودت باشه چرا بعضی از عکس هاشو نمیزاری ببینمش؟
الهام
4 شهریور 93 15:52
در بعضی از پست هام، عکس رهام هست. امروز دو سه تا عکس هم اضافه کردم ازش که ببینی بوس بوس