محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی

انتظارشیرین

1393/6/10 19:45
نویسنده : مامان فاطمه
134 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ گاه ، قرص هایی که حال آدم را خوب میکنند جای خوب هایی که دل آدم را قرص میکنند، نمی گیرند...

بی صبرانه منتظر آمدنت هستم نازدانه من، نمیدانم شانه هایم بار این مسئولیت بزرگ را خواهد کشید یا نه؟

از خدا می خواهم که میزبان خوبی برای گوهر وجودت باشم عزیز من

صدای قلب کوچک و مهربونت رو تو وجودم م فهمم و صداشو با تمام وجودم دوست دارم..گاهی نگرانت می شم و گاهی دلتنگ ولی بیشتر وقتها احساس خوبی دارم...دوست دارم پسرم..

بعضی وقتها  حتی سکسکه های قشنگ و پشت سرهم ات رو درک می کنم..

حرکاتت صدای ضربان های قلبت و حتی تکون های قشنگ و شیطنت هاتو دوست دارم..خدایا شکرت..

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان دلنیا
17 شهریور 93 14:03
عالی بود عزیزم. ایشالله بسلامتی بیاد تو بغلت چیزی نمونده ها