محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی

واکسن دو ماهگی

1393/9/19 11:15
نویسنده : مامان فاطمه
125 بازدید
اشتراک گذاری

صبح 11 آذر قرار بود که بریم مرکز بهداشت تا واکسن پنتاوالان بهت بزنیم. من لباستو پوشوندم و بابای بغلت کرد و از پله ها بردت پایین تا من برسم دم در دیدم بابایی رسیده مرکز بهداشت آخه فاصله خونه تا اونجا خیلی کم بود..خدا رو شکر بیدار بودی آخه همیشه اون موقع از صبح، خواب بودی.

بعد از کنترل قد و وزن،(قد 60 سانتی متر و وزنت با لباس زمستونی که تنت بود 6 کیلو 300 گرم) بابایی نگه ات داشت تا واکسن بزنن.. واای خدا دلم داشت پرپر میشد به اندازه 30 ثانیه جیغی کشیدی که فکر کنم بعد اولین روز به دنیا اومدنت اصلا اون شکلی گریه نکرده بودی..آروم آروم نوازشت کردم از شدت گریه زیاد خوابت برد.

وقتی برگشتیم خونه من و بابایی مدام پارچه می ذاشتیم تا جای واکسنت خنک شه..بعد از چند دقیقه بارون شدیدی بارید.

از همون روز بود گه  گریه های شبانه ات شروع شد و مدام تو خواب می پریدی و گریه می کردی. من و بابایی هم تا صبح برات بیدار بودیم..که تقریبا یک هفته طول کشید تا برگشتی به همون پارسا کوچولوی آروم که شب ها می خوابید و آروم آروم شیر می خورد.

پسندها (1)

نظرات (2)

جشنـواه پاییزه و زمسـتانه 93
19 آذر 93 11:36
دوسـت عزیـزم سلام شمـا را به دیـدن این جشـنواره دعــوت می کنــم شـاد و ثروتمنـد و پیـروز باشـی...
مامان نینی
19 آذر 93 11:37
ای جان اخه چرا گریه میکرد دختر من 3 ساعت گریه کرد از درد ان شالله واکسنای بعدی انقدر اذیتش نکنه