محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی

خانواده کوچک ما

1393/8/30 12:20
نویسنده : مامان فاطمه
165 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 50 روز از به دنیا اومدنت فکرشم نمی کردم که حتی وقت نداشته باشم از جام بلند شم و صبحونه بخورم ما با همه انها هر روز بیشتر از روز قبل برام عزیز ی..

با اینکه هنوز دو ماهت نشده کاملا صدا ها رو تشخیص می دی و وقتی من باهات حرف می زنم مدام دنبال شیر هستی فدات بشم که پسرم انقد باهوشه بابای عادت داده بهت که هر وقت خوابت میاد بغلت کنه و  دور تا دور این اتاق رو دور بزنه و و برات لالایی بخونه تا بخوابی اما من میذارمت روی پاهام مامانی  اما بازم با لالیی هام می خوابی

همه کارهات دقیق و منظمه.. سرساعت می خوابی سر ساعت باید پوشاکتو عوض کنم و به موقع باید شیر بهت بدم.

انقد باهوشی که هنوز دو ماهت نشده صدای منو  بابایی رو ازهم تشخیص می دی...

چند شبه که با من می خوابی و با من از خواب پا میشی.. ماشالا مثل بابایی خوش خوابی..بعضی وقتها که تو خواب می خندی من و ابایی از لبخند کوچولوت می زنیم زیر خنده و ما بیشتر ذوق می کنیم و می خندیم و خدا رو هزار بار شکئر می کنیم ..من هر صبح برات ایت الکرسی می خونم تا در پناه خدای مهربون صحیح و سالم باشی.

 


 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نینی
19 آذر 93 11:47
چه گل پسری ماشالله همسن دختر منم هست که ممنون عزیزم. النا جون شما هم خیلی نازه..