محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی

33 هفته گذشت

1393/5/29 18:09
نویسنده : مامان فاطمه
106 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقا 33 هفته از روزی که تو وجودم هستی می گذره، انگار همین دیروز بود که فهمیدم مامان شدم. 12 بهمن 93. و خداوند اینگونه برایمان تقدیر کرد که تو پسر نازی بشی برا من و بابا جونت. این روزها حس خیلی خوبی دارم از اینکه قراره به زودی بیای تو بغلم خیلی خیلی خوشحالم و همیشه از خدا می خوام که صحیح و سالم پا به این دنیای سراسر تجربه و آزمایش قدم بزاری.... راه زیادی رو با هم پیش رفتیم  قراره فرشته ها به زودی دست کوچیکت رو بزارن تو دست من...پسر ناز خودم. بی صبرانه منتظرم تا بیای ....محبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
31 مرداد 93 15:31
فاطمه عزیزم چرا خبر نداده بودی وبلاگتو خیلی خوشحال شدم از دیدن وبلاگت و خوندن مطالبش علیرضا باید پسر عاطفه جان باشه. درسته؟! یادم رفته بود بهت خبر بدم...آره پسر عاطفه است