محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

بهانه زندگی

از احوالات بد مامان و بابا

1394/3/28 17:56
نویسنده : مامان فاطمه
383 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از برگشتن از چالوس، یه دو روزی آب قطع بود طبق معمول تابستون که همیشه مشکل کم آبی داریم.من و پارسا رفتیم خونه حاجی بابا.. وقتی برگشتم کلی ظرف و ظروف نشسته ریخته بود که همشون شستم خونه رو هم تر و تمیز کردم..بعد دیدم که بابایی حالش خیلی بده اول قرار بود که من ازش مراقبت کنم که خودمم ظهر فشارم افتاد و حالم بد شد..دو تامون رفتیم بیمارستان و بعد سرم و آمپول دوباره برگشتم خونه حاجی بابا تو تب داشتم می سوختم و دلم برا شما می سوخت که مجبور بودی بدن داغ من تحمل کنی..نمیدونم از چی بود که تقریبا یه یه هفته ای درگیر این مریضی بودیم.یه شب فکر کردم حالم خوب شد و برگشتیم خونه اما انگار این ویروس ول کن نبود..دوباره شب حالم بد شد.رفتم پیش خاله جون فاطمه یه دارو برام نوشت گرفتیم و خوردیم که دیگه فردا غروبش حالمون بهتر شد..

هیچی مثل سلامتی نیست..عزیز دلم..ببخشید که این چند روز کلی اذیت شدی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)