محمد پارسا عشق مامحمد پارسا عشق ما، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

بهانه زندگی

رفتن به مرکز بهداشت

1393/4/9 19:40
نویسنده : مامان فاطمه
155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح قرار شد برای اولین بار برای کنترل به مرکز بهداشت برم آخه می بایست واکسن کزاز میزدم پسرم. بابایی روزه بود صداش کردم. با هم تا مرکز بهداشت رفتیم البته بابایی به آموزشگاه رفت. منم زودی برگشتم  آخه 11:30 کلاس داشتم . امسال تابستون کلاس ها رو به خونه انتقال دادم خیلی راحت شدم رفتن به آموزشگاه تو این تابستون گرم ، برام سخت بود.

پسندها (1)

نظرات (2)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:06
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------------
تبادل لينک
9 تیر 93 20:07
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------